1887

oa Journal of Family Ecology and Consumer Sciences = Tydskrif vir Gesinsekologie en Verbruikerswetenskappe - Female consumers' familiarity with clothing brands and their trust in brand names as an indication of certain desirable properties of clothing

 

Abstract

Talle gevestigde, bekende handelsmerke het hulle produksie in onlangse jare na Oosterse lande verskuif om arbeidskoste te sny. Die land van herkoms (LvH) en die land van produksie (LvP) van gewilde, gesogte kledinghandelsmerke mag dus verskil. Dis nie duidelik of verbruikers bekend is met die LvH van gewilde handelsmerke, of hulle aan die LvP aandag gee, of dit vir hulle 'n probleem is die LvO en die LvP verskil, en hoe dit hulle persepsie van sulke produkte beinvloed nie. Hierdie studie het ondersoek ingestel na damesverbruikers se kennis van kledinghandelsname, hulle LvO asook die LvP, as deel van 'n ondersoek na die gebruik van handelsname as aanduiding van sekere gesogte eienskappe van kleding, byvoorbeeld die funksionele- en gedragseienskappe, status en omgewingsvriendelikheid eerder as om kledingstukke deeglik te evalueer. 'n Opname is deur middel van 'n gestruktureerde vraelys in 'n groot stedelike gebied in Suid-Afrika onder werkende dames gedoen gedoen. Data is deur geriefsteekproefneming ingesamel, en 322 dames tussen die ouderdom van 25 en 60 jaar het die gestruktureerde vraelys self voltooi. Data-analise het beskrywende statistiek, verkennende faktoranalise en ontledings soos Anova and post hoc toetse ingesluit. Die studie het die belang van handelsname as 'n aanduiding van die funksionele- en gedrageienskappe van kledingprodukte bevestig en aangetoon dat die belang van handelsname as aanduiding van die status of omgewingsvriendelikheid in hierdie produkkategorie ondergeskik is aan die voorgenoemde ongeag 'n verbruiker se ouderdom, inkomste, opleidingspeil of populasiegroep.


In teenstelling met bestaande literatuur toon hierdie studie dat damesverbruikers handelsname gebruik as aanduiding van goeie pas, duursaamheid, gemak en goeie gehalte, eerder as 'n simbool van status. Hoewel die studie handelsname wat wyd geadverteer word en geredelik in winkels beskikbaar is ingesluit het was respondente nie baie vertroud daarmee nie. Die meerderheid respondente het wel verkies dat die LvH en die LvP van handelsname ooreenstem. In die algemeen is Westerse lande as LvP verkies en is voorkeur gegee aan plaaslike- bo vervaardigers uit Oosterse lande. Verskille in die LvO en die LvP van handelsname, veral wanneer die LvP 'n Oosterse land is, mag verbuikers se persepsie van handelsname nadelig beïnvloed tensy verbruikers ingelig word waarom die praktyk deesdae algemeen voorkom.

Loading

Article metrics loading...

/content/famecs/42/1/EJC163024
2014-01-01
2016-12-03
This is a required field
Please enter a valid email address
Approval was a Success
Invalid data
An Error Occurred
Approval was partially successful, following selected items could not be processed due to error