1887

n Tydskrif vir Geesteswetenskappe - Is die akademiese werksbedeling steeds volhoubaar?

Volume 49, Issue 2
  • ISSN : 0041-4751

Abstract

Literatuur dui daarop dat die akademiese werksbedeling en, by implikasie, akademici onder geweldige druk verkeer en dat hierdie toedrag van sake waarskynlik moeilik volhoubaar gaan wees vanweë talle eksterne sowel as interne invloede en veranderinge binne en buite hoër onderwys. Hierdie veranderinge dra daartoe by dat die akademiese werksbedeling tans as een van die mees stresbelaaide beroepe beskou word, wat terselfdertyd ook die werkstevredenheid van akademici dienooreenkomstig gaan beïnvloed. Daar is aanduidings in die literatuur dat dit heel waarskynlik in die toekoms gaan toeneem en dat die werksbedeling toenemend veeleisend gaan word, te midde van 'n reeds komplekse taak. Die gevolg hiervan lei tot 'n verskeidenheid negatiewe uitkomste vir die akademiese professie, akademici, hoëronderwysinstellings, hoër onderwys in die algemeen, asook al die ander rolspelers wat direk by hoër onderwys baat.


Literature indicates that the academic work role and, by implication, academics suffer tremendous pressure and that this role will probably be difficult to maintain and sustain in future. This is the result of numerous external and internal influences within and outside of higher education. The internal and external aspects impacting on higher education should, however, not be regarded in isolation, since there is a systemic interdependence between these aspects which collectively form and dominate the current higher education environment.

Loading full text...

Full text loading...

Loading

Article metrics loading...

/content/akgees/49/2/EJC20139
2009-06-01
2019-08-21

This is a required field
Please enter a valid email address
Approval was a Success
Invalid data
An Error Occurred
Approval was partially successful, following selected items could not be processed due to error