1887

n Suid-Afrikaanse Tydskrif vir Natuurwetenskap en Tegnologie - Aankondiging

Volume 27, Issue 4
  • ISSN : 0254-3486
  • E-ISSN: 2222-4173

Abstract

Die transformasie van onderwys in Suid-Afrika ten spyt is die wiskundeslaagsyfer op skool, maar ook op universiteit onaanvaarbaar laag. Om die waarheid te sê, om in wiskunde te presteer beteken oorlewing vir individuele leerlinge, maar ook vir enige ontwikkelende land. Dit is dalk nie vergesog om te beweer onderprestasie in wiskunde in die land is 'n nasionale ramp nie (Maree, 2008; Rademeyer, 2008).

Loading full text...

Full text loading...

Loading

Article metrics loading...

/content/aknat/27/4/EJC20435
2008-12-01
2020-08-03

This is a required field
Please enter a valid email address
Approval was a Success
Invalid data
An Error Occurred
Approval was partially successful, following selected items could not be processed due to error