1887

oa Journal of Family Ecology and Consumer Sciences = Tydskrif vir Gesinsekologie en Verbruikerswetenskappe - Consumer innovativeness among females in specific fashion stores in the Menlyn shopping centre

Volume 34 Number 1
  • ISSN : 0378-5254

 

Abstract

In die beginfase van die produklewensiklus neem sekere verbruikers, beter bekend as innoveerders, innovasies aan. Die verbruikersinnoveerder speel 'n prominente rol in die diffusie en uiteindelike aanvaarding van nuwe produkte. Hierdie artikel ondersoek verbruikersinnoverendheid onder vroue in die konteks van die modebedryf. Resultate wys positiewe verwantskappe tussen verbruikers se mode-innoverendheid en mode-opinieleierskap, modebetrokkenheid en die behoefte vir uniekheid. 'n Aanbeveling word gemaak dat kleinhandelaars in die modebedryf unieke en doelgemaakte aanbiedinge moet ontwikkel ten einde die behoeftes en begeertes van innoveerders te vervul.

Loading full text...

Full text loading...

Loading

Article metrics loading...

/content/famecs/34/1/AJA03785254_55
2006-01-01
2016-12-09

This is a required field
Please enter a valid email address
Approval was a Success
Invalid data
An Error Occurred
Approval was partially successful, following selected items could not be processed due to error